Menu Zavřeno

Wimhofova metoda, otužování

𝚆𝚒𝚖𝚑𝚘𝚏𝚘𝚟𝚊 𝚖𝚎𝚝𝚘𝚍𝚊, 𝚘𝚝𝚞ž𝚘𝚟á𝚗í🥶
𝙾 𝚌𝚘 𝚜𝚎 𝚓𝚎𝚍𝚗á 𝚊 𝚓𝚊𝚔é 𝚓𝚜𝚘𝚞 𝚋𝚎𝚗𝚎𝚏𝚒𝚝𝚢?🌬
@happybarb1 💜

Poslední dobou v tom, co se kolem nás děje, jsme plní stresu, strachu a žijeme v diskomfortu. Proč tedy nezkusit využít trochu toho času, který nám toto období nabízí a nezkusit naší imunitu trochu posílit, když si o to vlastně žádá? 🤗

O Wimhofovu metodu, vědomé dýchání a otužování jsem se začala zajímat asi před dvěma lety. Do úplné dokonalosti mě pak v tomto dovedl víkendový workshop strávený po boku odborníků, jako je @leahscottie@chefkamu@robiczech a jejich celý tým. Tam jsem pochopila, jaké benefity pro naše zdraví má dýchání a vystavování se chladu. Důležitá věc na tomhle je i ta, že je to všechno zadarmo👆🏼🤔.
Dýchání jako takové (ať už si oblíbíme WimHofovu metodu, vědomé dýchání, bráníční dýchání, nebo jinou dýchací techniku) nám pomáhá zlepšit imunitní systém, je skvělé na boj proti zánětům a v první řadě se díky němu život stane kvalitnějším, spokojenějším, a naše soustředění bude mnohem intenzivnější. Výkon a cvičení bude posunuté na vyšší level a naše hormony štěstí budou tancovat. 💃🏽🥳
Když pak dýchací techniku propojíme i s pravidelným otužováním, naše tělo začne fungovat na úplně jiné obrátky. Není tím samozřejmně myšleno jít si vysekat díru do ledu a hupnout tam za každou cenu😳. Začínat s otužováním je dobré postupně a dle našeho fyzického zdraví👆🏼. Takže takové desetiminutové ranní prodýchání, kratká meditace a klidový režim a následná ledová sprcha, nebo i jen opláchnutí obličeje a rukou studenou vodou vám přichystá den, který budete chtít mít na denním pořádku🤗.
O dalších benefitech (zlepšení spánku, koncentrace, snížení stresu, tvorba hnědého tuku…) se budete moci podrobněji dočíst na našem chystaném blogu od naší autorky @happybarb1 a mezitím si pojďme trošku zlepšit den a vyzkoušet si zadýchat a vystavit se chladu🥶.
Jak to máte Vy s ledovou vodou, či vzduchem a dýchacími technikami?🙋🏽‍♀️🌬

Posted in Otužování